Συμμορφώνοντας τα τρακτέρ Dorado Natural με τους νέους κανονισμούς Stage V, η Same κάνει παράλληλα και μικρές αλλαγές ανανέωσης, μία από τις οποίες είναι η νέα μονάδας διαχείρισης, που εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές στα μοντέλα.

 

Η ομόσταβλη της Deutz-Fahr, Same, ανανεώσε το Dorado Natural, κάνοντάς το περισσότερο αποδοτικό αλλά και οικονομικότερο. Στόχος της εταιρείας να προσφέρει ένα τρακτέρ ευέλικτο και ισχυρό στο χωράφι καθώς και σε ειδικές καλλιέργειες, θερμοκήπια και στάβλους.

Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα τρακτέρ με ισχύ από 66 έως 102 ίππους. Κινητήρας Farmotion με ισορροπημένη καμπύλη ροπής Ο όμιλος SDF αναπτύσσει και παράγει τους κινητήρες Farmotion στις μονάδες παραγωγής της. Το μοντέλο κινητήρα Farmotion 35 είναι αυτό που χρησιμοποιείται στο Same Dorado Natural και πρόκειται για μια τρικύλινδρη μονάδα με συμπαγή σχεδιασμό. Σύμφωνα με την Same, αυτοί οι κινητήρες συνδυάζουν αξιοπιστία και απόδοση με ελάχιστη ανάγκη συντήρησης.

Ο ανεμιστήρας, η υπερτροφοδότηση με intercooler και wastegate, καθώς και ο ψεκασμός καυσίμου common rail με μπεκ 7 οπών συνεργάζονται με τους νέους βελτιστοποιημένους χάρτες διαχείρισης κινητήρα, επιτρέποντας μια πρακτικά επίπεδη καμπύλη ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών κινητήρα. Μια υψηλή ροπή είναι ήδη διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές, ενώ οι μέγιστες στροφές είναι μόνο 2200. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών Stage V, η Same βασίζεται σε διάφορους συνδυασμούς τεχνολογίας για το Dorado Natural, ανάλογα με το μοντέλο. Συγκεκριμένα, τα Dorado 70 και Dorado 80 διαθέτουν DOC και φίλτρο σωματιδίων (DPF), ενώ τα Dorado 90 και Dorado 100 φέρουν καταλυτικό μετατροπέα DOC, DPF αλλά και SCR.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο: https://www.agronews.gr

Recommended Posts