λαχανικά3

Οι αγορές – στόχοι για  μια σειρά προϊόντα καθορίστηκαν σε σύσκεψη που έγινε χθες, 27 Φεβρουαρίου, στο Υπουργείο Εξωτερικών, με πρωτοβουλία της υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Φωτεινής Αραμπατζή.

Παράλληλα συμφωνήθηκε οδικός  χάρτης ώστε ν’ ανοίξουν αυτές οι αγορές.

«Στόχος της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι να πολλαπλασιάσουμε τις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων και προς την κατεύθυνση αυτή εργαζόμαστε συντονισμένα και με σχέδιο για να αφαιρέσουμε γραφειοκρατικά εμπόδια και να προσθέσουμε νέες αγορές και ευκαιρίες για τους ποιοτικούς καρπούς της ελληνικής γης».

Το μήνυμα αυτό εξέπεμψε η κ. Φωτεινή Αραμπατζή, μετά τη σύσκεψη που συγκλήθηκε στο υπουργείο Εξωτερικών με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Εξωτερικών, αρμόδιου για την οικονομική διπλωματία και την εξωστρέφεια, κ. Κώστα Φραγκογιάννη, του Γενικού Γραμματέα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας, κ. Γρηγόρη Δημητριάδη, πρεσβειών και αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων.

Στη σύσκεψη

-καθορίστηκαν αγορές – στόχοι για μια σειρά από προϊόντα,

-συμφωνήθηκε να εκπονηθεί ένας οδικός χάρτης επίλυσης των γραφειοκρατικών ζητημάτων προκειμένου ακριβώς να «ανοίξουν» περισσότερες αγορές για περισσότερα προϊόντα,

-αποφασίστηκε η συνεργασία των αρμόδιων υπηρεσιών των δύο Υπουργείων σε συνεργασία με τις ελληνικές διπλωματικές αρχές να είναι διαρκής,

-ενώ αναγκαίο κρίθηκε να συνεδριάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα και η κοινή επιτροπή υπό τους δύο Υφυπουργούς προκειμένου να επιλαμβάνεται θεμάτων που χρήζουν διευθέτησης σε υψηλό πολιτικό επίπεδο.

«Στη σημερινή σύσκεψη, την πρώτη καθώς βούλησή μας είναι η συνεργασία μας να είναι συνεχής και θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον κ. Φραγκογιάννη και τον κ. Δημητριάδη, θέσαμε τις βάσεις εστιάζοντας σε νέες αγορές με έμφαση στα φρούτα. Μας ενδιαφέρουν κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά χώρες με μεγάλους πληθυσμούς καθώς εκεί τα περιθώρια για τα ποιοτικά προϊόντα μας είναι πολύ μεγάλα. Σύντομα θα έχουμε και νέα σύσκεψη για κρέας και ιχθυηρά και για άλλες κατηγορίες προϊόντων, πάντοτε σε συνεργασία με τους παραγωγικούς φορείς», τόνισε η κ. Αραμπατζή και πρόσθεσε:

«Η επίλυση τέτοιων γραφειοκρατικών ζητημάτων, όπως για παράδειγμα οι φυτουγειονομικές απαιτήσεις για να εισαχθεί ένα προϊόν σε μια αγορά, δεν δίνει πρωτοσέλιδα στον τύπο, είναι όμως απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο agropost.gr

Recommended Posts