Μόνο 2 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι θα δούμε μια μικρή βελτίωση μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια.
Κυνήγι προσφορών και στροφή στα μεταχειρισμένα αποτελούν τα αντίδοτα κατά της ακρίβειας για τους καταναλωτές, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Vendora.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αναφέρουν ότι 9 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι ανησυχούν πολύ για την ακρίβεια και πώς επηρεάζει την καθημερινότητά τους. Ταυτόχρονα, σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μόνο 2 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι θα δούμε μια μικρή βελτίωση μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια.
Όσον αφορά τα έξοδα των νοικοκυριών και το που παρατηρείται η μεγαλύτερη αύξηση των τιμών, δεν υπήρξε ξεκάθαρος νικητής. Τα καύσιμα, τα τρόφιμα και οι λογαριασμοί ενέργειας μάζεψαν περίπου ισάριθμο ποσοστό απαντήσεων. Για την γενιά Z (ηλικία 18-25) τα τρόφιμα αποτελούν τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο, ενώ οι millennials (ηλικία 26-40) απάντησαν ότι οι λογαριασμοί είναι η δαπάνη που είδαν την μεγαλύτερη αύξηση τιμών.
Η ακρίβεια παραμένει εδώ και αρκετό καιρό και απ΄ότι φαίνεται ο μέσος Έλληνας έχει αρχίσει να σκέφτεται πως μπορούν να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές επιπτώσεις της. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων επεσήμανε ότι το κυνήγι προσφορών και η μείωση της συχνότητας αγορών γενικά, αποτελούν τους κύριους τρόπους για να απορροφηθούν οι αυξήσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο: https://www.agrocapital.gr