Skip to content

Η ισχυρή ταυτότητα των νησιών του Νότιου Αιγαίου ως διεθνή γαστρονομικό τουριστικό προορισμό

olive-oil-ελαιολαδο-ελιες

Νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας που προβάλλει το σαφές συγκριτικό πλεονέκτημα των νησιών του Νότιου Αιγαίου που αποτελούν διεθνή γαστρονομικό τουριστικό προορισμό. 

Την ισχυρή ταυτότητα του Νοτίου Αιγαίου ως διεθνή γαστρονομικό τουριστικό προορισμό αναδεικνύει το νέο διαφημιστικό σποτ για την Γαστρονομία, στο πλαίσιο της σαφούς στόχευσης της Περιφέρειας στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος μέσω της γαστρονομικής διάστασης.

Η στρατηγική αυτή υπηρετήθηκε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών με πολυεπίπεδες δράσεις και πλείστα εργαλεία από την πλευρά της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, η οποία:

  • Ταξίδεψε 782 τοπικά προϊόντα σε διεθνείς και πανελλήνιες εκθέσεις, παρέχοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της την ευκαιρία σε όλους τους παραγωγούς, όλων των νησιών να συμμετάσχουν σε όλες τις εθνικές και τις κυριότερες Ευρωπαϊκές εκθέσεις τροφίμων και ποτών
  • Οργάνωσε 53 γαστρονομικές εκδηλώσεις, δράσεις, φεστιβάλ, συνέδρια
  • Χρηματοδότησε 31 έργα αγροτικής οικονομίας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 - 2020
  • Κέρδισε την προστασία σε Ευρωπαϊκό επίπεδο της Ονομασίας Προέλευσης μιας μεγάλης σειράς αγροτικών προϊόντων
  • Επιστέγασμα των προσπαθειών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου, του πολιτισμού, και των τοπικών προϊόντων των νησιών της υπήρξε η πολύ σημαντική κατάκτηση του τίτλου "Γαστρονομική Περιφέρεια Ευρώπης" για το 2019, ενώ, στο πρόσωπο νέων νησιωτών, η Περιφέρεια κέρδισε δύο φορές σε τέσσερα χρόνια στον Ευρωπαϊκό Γαστρονομικό διαγωνισμό «European Young Chef Award».

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε για το νέο διαφημιστικό σποτ της Γαστρονομίας: «Ο ασύγκριτος και ιδιαίτερος για κάθε ένα από τα 52 νησιά της Περιφέρειάς μας γαστρονομικός πλούτος είναι το μεγάλο πλεονέκτημα, που υπηρετεί με δυναμισμό την γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της Περιφέρειας να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει την μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Νότιου Αιγαίου, τη φετινή χρονιά, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχει επιβάλει η πανδημία, εστιάζει μεν την προσοχή του δυνητικού επισκέπτη στον πυρήνα του προϊόντος, που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή στον ήλιο και τη θάλασσα, ωστόσο, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε καμία περίπτωση δεν διακόπτει την ευρύτερη αναπτυξιακή της στόχευση. Αντιθέτως, η στόχευση παραμένει και τη διατηρούμε ζωντανή με συγκεκριμένες ενέργειες, ώστε να δημιουργήσουμε από σήμερα ισχυρές βάσεις και να καλύψουμε έδαφος για τις επόμενες τουριστικές περιόδους».

Προέλευση: https://www.neapaseges.gr

 

Recommended Posts