Λες και το κάνει επίτηδες η διοίκηση της ΔΕΗ. Για όλους είχε κάτι να πει κατά τις ανακοινώσεις που εξέδωσε τη Δευτέρα στα λεγόμενα

«έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης και βελτίωσης της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, λόγω της επιδημίας του κορωνοϊού, «ξέχασε» όμως άλλη μια φορά τους επαγγελματίες του αγροτικού χώρου.

Ούτε λέξη για τους ανθρώπους της παραγωγής και χρήστες του ηλεκτρικού για αγροτική χρήση που είτε, λόγω κάποιων οφειλών έχουν χάσει τη σύνδεση, είτε για λόγους γραφειοκρατικούς έχουν χάσει και το αγροτικό τιμολόγιο.

Κι όλα αυτά την ώρα που τα αιτήματα από όλη τη χώρα κάνουν λόγο για ρύθμιση οφειλών και επανασύνδεση, χωρίς μάλιστα να χαθεί η πρόσβαση στο ευνοϊκό τιμολόγιο του αγροτικού ρεύματος.

Σημειωτέον ότι με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας έχει κάνει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις στη διοίκηση της ΔΕΗ, αναμένοντας, όπως είναι φυσικό την απάντηση των διοικούντων την εταιρεία. Απ’ ότι φαίνεται όμως, κανείς από τη διοίκηση δεν διάκειται φιλικά προς μια επαγγελματική τάξη, όπως είναι αυτή των αγροτών, μέλη της οποίας, για αντικειμενικούς απολύτως λόγους, αδυνατούν να ανταποκριθούν άμεσα στις υποχρεώσεις τους.

Τις επόμενες μέρες το  Agronews και η Agrenda θα αναφερθούν επισταμένως, στα προβλήματα συνέχισης της παραγωγής που δημιουργούνται για χιλιάδες αγρότες οι οποίοι, λόγω οφειλών, βλέπουν σήμερα τα αντλιοστάσιά τους να είναι κλειστά.

Οι ανακοινώσεις της ΔΕΗ

 Έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης και βελτίωσης της εξυπηρέτησης λαμβάνει λόγω της επιδημίας του κορονοϊού η ΔΕΗ. Από τις 26 Μαρτίου και για το επόμενο τρίμηνο, η επιχείρηση προσφέρει δωρεάν πάγιο για όλους, 5 ευρώ έκπτωση σε πελάτες e-bill, έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες και σε καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh, διεύρυνση ωραρίου 11770 και ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς προμήθειες. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:

Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι.

Η ΔΕΗ, στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.

Τα μέτρα της ΔΕΗ

Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο η ΔΕΗ προσφέρει:

-Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

-Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

-€5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Συμβουλεύουμε όλους τους καταναλωτές μας να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους.

-Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι. Συγκεκριμένα:

  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).
  • Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο  https://www.agronews.gr

Recommended Posts