fishingboat

Ο γαλλικός τερματικός σταθμός, στο λιμάνι της Χάβρης, έχει διαταραχθεί πολύ τους τελευταίους μήνες από τις απεργίες των λιμενεργατών.

Ο Κορωνοϊός είχε πολλές δευτερεύουσες παρενέργειες, μεταξύ άλλων, διατάραξε τις θαλάσσιες μεταφορές και διεύρυνε το έλλειμμα σε ψυκτικούς θαλάμους, καθιστώντας τις αποστολές πολύ περίπλοκες.

“Δεν μπορούμε πλέον να εξάγουμε γιατί δεν υπάρχουν άλλα εμπορευματοκιβώτια”, αναφέρει ο Clément Desbois, διευθυντής εξαγωγών της Hillebrand – μεταφορέας εμπορευμάτων – η δραστηριότητα της οποίας έχει μειωθεί από τον Ιανουάριο στην ασιατική αγορά.

Εκτός από τις επιπτώσεις στην κατανάλωση του κρασιού, η επιδημία του κορωνοϊού έχει επηρεάσει σημαντικά τις θαλάσσιες μεταφορές. Η δραστηριότητα των κύριων κινεζικών λιμένων παρέλυσε για αρκετές εβδομάδες, ενώ το προσωπικό περιοριζόταν στα σπίτια του και οι οδικές μεταφορές ήταν επίσης πολύ περιορισμένες.

Πολλά πλοία με γεμάτες τις δεξαμενές τους μπλοκαρίστηκαν και δεν εκφορτώνονται.

Ο εξοπλισμός τύπου “reefers” ανησυχεί ακόμα περισσότερο από τους άλλους: “Υπάρχει σήμερα έντονη συμφόρηση στους λιμένες της Κίνας, ιδίως στα φορτηγά”, επιβεβαιώνει ο Jean-Philippe Rétif, εμπορικός διευθυντής της Bolloré logistics China, με μια παγκόσμια δραστηριότητα των 35.000 εμπορευματοκιβωτίων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι για νωπά τρόφιμα.

“Βλέπουμε κορεσμό στα κύρια λιμάνια του Πούσαν, της Σαγκάης και της Τιαντζίν. Μόνο το λιμάνι του Νινγκμπο φαίνεται ότι μπορεί να φιλοξενήσει πλέον φορτία”, συνέχισε.

 

Τα γαλλικά λιμάνια μπλοκάρονται επίσης

Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα: πρώτο είναι η έλλειψη πλωτών υποδομών στα λιμάνια για την παραμονή όλων αυτών των ψυκτικών εμπορευματοκιβωτίων, ώστε να διατηρηθούν τα προϊόντα δροσερά και δεύτερο είναι το γεγονός ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες χάνουν πολλά χρήματα, και οι οποίες αρχίζουν να εφαρμόζουν πολιτικές επιβάρυνσης των πελατών τους για να αποσύρουν τα αγαθά αυτά …

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο  https://www.agrocapital.gr

Recommended Posts