aktinidio_1

Ιδιαίτερα χρήσιμη για μία νεοεισερχόμενη ελληνική εταιρεία-παραγωγό ακτινιδίων στην κινεζική αγορά είναι η ενημέρωση ως προς τα ιδιαίτερα για τα δυτικά πρότυπα εγχώρια κανάλια διανομής τα οποία,

εν έτει 2019, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι για την επιτυχή εξαγωγή και διείσδυση στην Κίνα. Οι δύο πιο διαδεδομένοι τρόποι εξαγωγής φρούτων είναι είτε μέσω Χονγκ Κονγκ είτε με απευθείας εξαγωγή στην ηπειρωτική Κίνα. Συνίσταται η απευθείας εξαγωγή σε λιμάνια της ηπειρωτικής Κίνας, όπως αυτά της Σαγκάης και του Γκουάνγκτζου, ως η πιο ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος πρόσβασης στην αχανή κινεζική αγορά, ειδικά όταν πρόκειται για εξαγωγές φρούτων καθώς έτσι εξαλείφονται προβλήματα στην αποθήκευση και μεταφορά που συχνά παρουσιάζονται στην επιλογή μέσω του Χονγκ Κονγκ. Η ηπειρωτική Κίνα προσφέρει τη δυνατότητα εξαγωγής μέσω των ζωνών ελεύθερου εμπορίου της Τιαντζίν, του Γκουανγκντόνγκ, της Φουτζιάν ή της Σαγκάης (εμπορική ζώνη του Γιανγκ-Σαν), στις οποίες οι χρόνοι επιθεώρησης και εποπτείας της ποιότητας των εισαγόμενων προϊόντων κατά την είσοδο στην Λ.Δ. της Κίνας κυμαίνονται από 6 έως 48 ώρες, μειώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο το κόστος για τους εισαγωγείς, διατηρώντας ταυτόχρονα τη φρεσκάδα των φρούτων και διασφαλίζοντας την άμεση παράδοση στους τελικούς καταναλωτές.

Ο λιμένας της Σαγκάης αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για εξαγωγές φρούτων εν συγκρίσει με άλλα μεγάλα λιμάνια πλησίον του Πεκίνου, διότι παρουσιάζει τόσο άριστη συνδεσιμότητα με οδικές αρτηρίες της ενδοχώρας όσο και απορροφητικότητα των φρούτων άμεσα από τις αγορές χονδρικής πώλησης πέριξ του λιμένα. Η επιτυχής εξαγωγή και διείσδυση στην Κίνα προϋποθέτει την κατανόηση των πολύπλοκων δικτύων διανομής και των αντίστοιχων κανονισμών, την εύρεση των κατάλληλων κινέζων συνεργατών και συνάμα την επιλογή των ορθών καναλιών προώθησης και πώλησης του προϊόντος. Στο Γράφημα 9. αποτυπώνεται το μοντέλο εισαγωγής φρούτων στην Λ.Δ. της Κίνας, το οποίο νεοεισερχόμενες εταιρείες με περιορισμένη εμπειρία και δίκτυα στην Κίνα μπορούν να ακολουθήσουν ως πρότυπο, εξασφαλίζοντας την επιτυχή κατάληξη του προϊόντος τους στους κινέζους καταναλωτές.

Οι ελληνικές εταιρείες-παραγωγοί ακτινιδίων καλούνται να επιλέξουν μεταξύ ενός ή περισσότερων επιλογών όπως αποτυπώνονται εντός των κόκκινων πλαισίων στο παραπάνω πρότυπο εισαγωγής φρούτων στη Λ.Δ. της Κίνας. Πρώτη επιλογή είναι αυτή ενός τοπικού εισαγωγέα. Ένας κινέζος εισαγωγέας διαθέτει τα κατάλληλα δίκτυα με εγχώριους διανομείς και κυβερνητικούς φορείς, μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως χονδρέμπορος όσο και ως διανομέας λιανικής, ενώ κατέχει την τεχνογνωσία ως προς τις διαδικασίες εισαγωγής και την τελωνειακή διαχείριση. Παράλληλα, ο εγχώριος εισαγωγέας δύναται να αντιπροσωπεύει και κατά αποκλειστικότητα ξένους εξαγωγείς ή εταιρείεςπαραγωγούς. Δεύτερη επιλογή για τους ξένους εισαγωγείς φρούτων είναι αυτή της απευθείας πώλησης του φορτίου στις αγορές χονδρικής (φρουταγορές) πλησίον των λιμένων εισαγωγής.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο https://www.agro24.gr

Recommended Posts