Στις 13 & 14 Νοεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η Eco Life Scandinavia & Nordic Organic Food Fair, η μοναδική επαγγελματική Έκθεση Βιολογικών & Φυσικών προϊόντων για τις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία υποστηρίχθηκε για 2η χρονιά από τον Enterprise Greece.

Η έκθεση φέτος προσέλκυσε 4,836 επισκέπτες όπως αγοραστές supermarket, ιδιοκτήτες on-line καταστημάτων, retailers, διανομείς βιολογικών προϊόντων και αντιπρόσωπους από τους κλάδους των Τροφίμων, Ποτών, Συμπληρωμάτων Διατροφής και Ομορφιάς.

Όσον αφορά τους εκθέτες, συνολικά συμμετείχαν 517 εταιρείες από 48 χώρες όπως Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Εσθονία, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Κορέα, Σουηδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, κ.ά.

Στο ελληνικό Περίπτερο συμμετείχαν 47 επιχειρήσεις μέσω των Περιφερειών Κρήτης, Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδος, του Επιμελητηρίου Λάρισας αλλά και ανεξάρτητα.
Η ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Η Σκανδιναβική αγορά αποτελεί αναμφισβήτητα την Νο1 στην Ευρώπη στην κατανάλωση βιολογικών και φυσικών προϊόντων.

Αυτό φυσικά αποδεικνύεται κάνοντας μια μικρή επίσκεψη σε σουπερμάρκετ όπως τα Coop, Hemköp, ICA, Willys, Dagrofa, Coop, Dansk, Kiwi και πολλά άλλα.

Επίσης κάποιος που έχει επαφή με την αγορά της Σκανδιναβίας, αντιλαμβάνεται τόσο την ετήσια αύξηση στην γκάμα των βιολογικών προϊόντων όσο και την αύξηση των νεοεισερχόμενων εταιρειών «στο ράφι» από διάφορες εταιρείες, Ευρωπαϊκές και μη.

Ποια όμως θέση κατέχει η Ελλάδα και ποιο μερίδιο αγοράς; Δυστυχώς πολύ μικρό ως ασήμαντο ακόμα.

Και αυτό όχι γιατί υστερούν τα ελληνικά προϊόντα στην ποιότητα ή στην διαθεσιμότητα αλλά γιατί απαιτείται ριζική αλλαγή στον τρόπο προβολής τους και στον τρόπο σκέψης πολλών επιχειρηματιών πίσω από αυτά.

Οι ανταγωνιστικές αγορές, όπως των Σκανδιναβικών χωρών, πλέον αναζητούν νέα, καινοτόμα και διαφοροποιημένα προϊόντα τα οποία να προσελκύουν τους καταναλωτές και να δημιουργούν τόσο συνειδητοποιημένες όσο και αυθόρμητες αγορές.

Ακόμη, ο παραδοσιακός τρόπος συμμετοχής σε εκθέσεις έχει εδώ και χρόνια ξεπεραστεί και η επιχείρηση πρέπει να «εκτεθεί» πλήρως, τόσο σε επίπεδο προϊόντων (συσκευασίας, ονομασίας, ετικέτας) όσο και σε επίπεδο παρουσίας των ίδιων των ανθρώπων που εκπροσωπούν την επιχείρηση.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο www.agrocapital.gr

Recommended Posts