Σύμφωνα με την απόφαση ΔΓC47/23-4-1998 και στη συνέχεια με την 11337/Γ3Β/2365/2009, καθίσταται υποχρεωτική η ύπαρξη ΔΠΕΑ στους διαξονικούς γεωργικούς ελκυστήρες. Αρχικά δόθηκε μια περίοδος προσαρμογής έως τις 31-12-1999 και σταδιακά συνεχίστηκαν οι παρατάσεις μέχρι σήμερα.

 

Εκδόθηκε το ΦΕΚ με την απόφαση, που υπέγραψε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Στύλιος, σύμφωνα με το οποίο παρατείνεται μέχρι 31/12/2022 η προθεσμία, για την προμήθεια και εγκατάσταση των ειδικών προστατευτικών μπαρών-αψίδων στους γεωργικούς ελκυστήρες -τρακτέρ, που κατασκευάστηκαν και πήραν άδεια κυκλοφορίας στη χώρα μας πριν τις 22 Μαΐου 1998.

Ο ΥφΑΑΤ, Γιώργος Στύλιος υπογράμμισε ότι: «με την παράταση που δώσαμε, επιλύεται ένα σημαντικό πρόβλημα που θα αντιμετώπιζαν πολλοί αγρότες στη χώρα μας σε μία δύσκολη διεθνή συγκυρία και θα είχε ως συνέπεια, αφενός την απαξίωση του καλλιεργητικού τους εξοπλισμού (τρακτέρ) και αφετέρου θα έθετε σε κίνδυνο τη συμμετοχή τους σε κοινοτικά προγράμματα εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης των γεωργικών τους εκμεταλλεύσεων».

Ιστορικό

Σύμφωνα με την απόφαση ΔΓC47/23-4-1998 και στη συνέχεια με την 11337/Γ3Β/2365/2009, καθίσταται υποχρεωτική η ύπαρξη ΔΠΕΑ στους διαξονικούς γεωργικούς ελκυστήρες. Αρχικά δόθηκε μια περίοδος προσαρμογής έως τις 31-12-1999 και σταδιακά συνεχίστηκαν οι παρατάσεις μέχρι σήμερα.

Ο σημαντικότερος λόγος που εξακολουθεί να δίνεται η παράταση είναι ότι δεν υπάρχουν στην αγορά εγκεκριμένες ΔΠΕΑ (Διατάξεις προστασίας έναντι ανατροπής για τους διαξονικούς γεωργικούς ελκυστήρες) για όλους τους τύπους διαξονικών ελκυστήρων που κυκλοφορούν στην ελληνική επικράτεια.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο: https://www.agrocapital.gr

Recommended Posts